jueves, 6 de septiembre de 2012

El Sant de les 100 corves - En familia!

Amb la mami
Amb lo papi

Amb les nenes

Avui tocava excursió en familia, amb la Montse i el Blai, amb l'Andreu i la Mariona, lo Quim i la Paula, ens em endissat en el bosc direcció el Sant del Bosc, el de les 100 corves.

El senderillo
Allà hi hem pujat

No sabia pas si podriem fer-la, primer perquè portava al Blai a la motxila (16 quilets de no res), segon perquè Montse feia una pila d'anys que no pujava, i tercer perquè les nenes, la Paula i la Mariona anaven amb la por al cos per no poder fer el cim...

Sorpresa la meva que finalment tots hem arribat a dalt, amb el lloro del Blai preguntant coses tota la pujada (i tota la baixada), hem arribat al Sant en 1 hora i 15 minuts; no havia pujat mai enlloc amb tant de pes desde l'any 1997, quan feia la "mili" a Osca i pujavem per aquelles muntanyes aragoneses amb la motxila i el fusell, i clar, 15 anys menys a les cames...

Tots plegats

Poc després han arribat la Mariona i l'Andreu, seguits de la Paula i el Quimet i a escassos minuts la Montse. Tots supercontents. Encesa d'espelmes per motius diversos i a dinar. Fotillos de rigor i cap avall...

El Blai s'ha desfogat d'allò més corrent per allà dalt, i després de de molt enraonar amb ell, -estava decidit a baixar pel seu propi peu-, a accedit a baixar un altre cop a la meva esquena (no voliem que es deixes les dents en una corva d'aquestes).
Ara toca buscar un altre indret per anar plegats un altre cop, ens ho em passat genial.

Aqui us deixo unes quantes fotos de la sortida. Ha valgut la pena, ha estat una experiència diferent, sense preses però sense calma, amb molt bona companyia.

La fiera
                                                                             Les girls

Natres

N'hi ha un fart per seguir-lo