sábado, 8 de septiembre de 2012

8 de setembre. Cursa Popular Antoni Camarasa.


Graciós lo del dorsal

Dia especial el d'avui, primer per què es 8 de setembre i avui farà 19 anys vam empendre l'aventura de la vida amb la Montse. Segon per què des de fa 7 anys que ens vam casar vam iniciar l'aventura personal de convivència i tercer per què despres de molt temps he pogut córrer en aquest dia al meu poble i en la festa major.

Satisfection

Cursa maca, maca de debó, amb una organització exquisita, amb un circuit més que durillo, de 12 quilòmetres, els qual he completat en 1 hora 4 minuts. Molt content pel resultat personal, he arribat en el lloc 26 d'una pila de trempolins i pallaressos que s'han atrevit a córrer o caminar en plena festa major.
M'he trobat bé gairebé tota la cursa, en la part inicial he anat una mica perdut perquè no se mai trobar el meu ritme, un cop arribat al primer i únic avituallament he començat a trobar-me cada cop millor i a tirar de debó.

Arribada al Joncar

Al final arribada a Tremp on m'esperaven la Montse, la que sempre m'acompanya allà on vagi, i el suport moral en la cursa de la vida, i el petito, el terretrèmol del Blai, el que sempre dóna aquell punt d'alegria quan arribes fós a la meta. Gràcies als dos un cop més.

                                    
                                                     Descans merescut, ara la birreta de rigor

La fiera, aquest canse més

P.D- Una festa major sense aigua no es festa major. Bona festa a tots

Salut i kames.

No hay comentarios:

Publicar un comentario