martes, 3 de enero de 2012

La meva altra passió.

Dissabte vaig trobar-me al Sergi (Runner Maraton) pel poble, amb ell vam estar intercanviant opinions de com afrontariem l'any i del repte que vaig marcar-me per aquest mes de gener, i va dir-me: 300 quilòmetres al mes de gener? Si això no ho faig jo ni per preparar una marató!; Li vaig comentar que la intenció era fer-ne 10 diaris per arribar als 300 i sense dubtar que es pugui assolir, va comentar-me que el descans es també part de l'entrenament i que no per més córrer i fer més quilòmetres cada dia assoliré la fita, es a dir, que enlloc de fer 10 diaris alternaré els dies i en faré més el dia que surti (i com es la veu de l'experiència li faré cas), es a dir que avui a descansar i a disfrutar de la meva altra passió que és la lectura. Així que a llegir i a descansar, demà més.


Salut i cames.

2 comentarios:

  1. "Veu de l'experiència????" ja ho dic jo ja que em faig gran!!!!!
    Si em pregunten a mi sempre dic dos coses , regularitat durant tot l'any i anar-li donant descans al cos.No vol dir que el que em va bé a mi l'hi vagui bé a tothom.En això de l'entrenament , cada persona es un món i a d'adaptar l'entrenament al seu temps , motivació,condicions físiques,obligacions , feina ,etc.Poc a poc , aniràs coneixent més el teu cos i veuras que es el que l'hi va millor.L'important de tot això , es gaudir , no fer-nos mal i fer allò que tinguem ganes de fer.El dia que vulguis anar a correr una estona ja ho saps, jo encantat!!!cuidat i anims que estic segur que ho faràs molt bé en el vostre repte del febrer!!!Felicitats per el blog!!

    Sergi

    ResponderEliminar
  2. Home, i tant que si la veu de l'experència. Portes més quilòmetres que el Forres Gump, i mé curses que molts... L'edat passa per tots, es innevitable. Gràcies i bon any crack.

    ResponderEliminar